Καλάθι
Υποσύνολο
Μεταφορικά
Φ.Π.Α
Τέλος ανακύκλωσης
Σύνολο
Καλάθι & Ολοκλήρωση
Που να το αγοράσετε

Νέος ανανεωμένος εταιρικός ιστότοπος της Infolex

Εταιρικά νέα
infolex-new-redesigned-corporate-website-gr

Η Infolex, επίσημος αντιπρόσωπος της Lexmark International Inc., Tungsten Automation (Equitrac, ControlSuite, Printix), Ringdale (FollowMe) και Bottomline Technologies (Transform) στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Αλβανία, Κόσοβο και Βόρεια Μακεδονία, παρουσιάζει το νέο, ολοκληρωτικά ανανεωμένο και αναμορφωμένο εταιρικό της ιστότοπο: www.infolex.gr.

Ο νέος ιστότοπος συνδυάζει το σύγχρονο σχεδιασμό και την εύκολη πλοήγηση, με προηγμένες λειτουργίες και ανασχεδιασμένες διαδικασίες στοχεύοντας στη βέλτιστη υποστήριξη των συνεργατών της Infolex. Επιπλέον, συνδυάζοντας το πλούσιο ενημερωτικό και επίκαιρο περιεχόμενο με την εύκολη περιήγηση προσφέρεται στον τελικό χρήστη των προϊόντων και υπηρεσιών της Infolex μια ευχάριστη διαδραστική εμπειρία.

Πληθώρα καινοτομιών διαμορφώνουν τη νέα εμπειρία:

1. Βελτιωμένη Διαχείριση Παραγγελιών & Αποθεμάτων

  • Ενημέρωση ημερήσιας διαθεσιμότητας με χρωματική ένδειξη ανά διανομέα που αντικατοπτρίζει το επίπεδο διαθεσιμότητας ανά κωδικό.
  • Δυναμικό πλάνο παραδόσεων, το οποίο ενημερώνεται ανά ώρα, προσφέροντας στους διανομείς τη δυνατότητα να προγραμματίζουν έγκαιρα και αποτελεσματικά τις παραδόσεις των παραγγελιών τους, καθώς και τη διαχείριση των αποθεμάτων.
  • Μαζική επιλογή ειδών στο «καλάθι» και προεπισκόπηση πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • Φίλτρα αναζήτησης με βάσει το ΑΦΜ του πελάτη για εξατομικευμένες προσφορές.

2. Καθολική Αυτοματοποίηση & Διασύνδεση

  • Δυνατότητα επιλογής διανομέα ανά παραγγελία, με ενσωμάτωση στοιχείων από πολλαπλές πηγές.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε Excel για αποθήκευση, ανάλυση και διαχείριση αποθεμάτων.
  • Απευθείας πρόσβαση σε οικονομικά στοιχεία, παραστατικά (PDF) και στατιστικά πωλήσεων (π.χ. αγορές ανά έτος ή διανομέα).

3. Προηγμένη Πλατφόρμα για MPS Πελάτες

  • Παρακολούθηση εγκατεστημένης βάσης και μετρήσεις συσκευών ανά κέντρο κόστους.
  • Διαδραστικά γραφήματα για ανάλυση χρήσης και πρόβλεψη αναγκών.
  • Καταχώριση και διαχείριση βλαβών απευθείας από την πλατφόρμα.
  • Πρόσβαση σε παραστατικά διακίνησης αναλωσίμων.

4. Προσωποποιημένη Πλατφόρμα Συνεργατών

  • Πίνακες ελέγχου για γρήγορη παρακολούθηση παραγγελιών, συμβάσεων (MPS) και προγραμμάτων (SPQ/LTN).
  • Ανανεωμένος κατάλογος επιλογής ρόλων (Μεταπωλητής, Service Center, κλπ.) για προσαρμοσμένη εμπειρία, λειτουργίες και ενημέρωση.
  • Έλεγχος συσκευών που καλύπτονται από εγγύηση, επέκταση εγγύησης ή συμβόλαιο υποστήριξης.
  • Καταχώρηση εργασιών τεχνικής υποστήριξης με ανάλυση ανταλλακτικών και πόρων που χρησιμοποιήθηκαν.

5. Αναβαθμισμένη Χρήση & Πρόσβαση

  • Απλοποιημένη πλοήγηση με κατηγοριοποίηση ανά θεματολογία (π.χ. υπηρεσίες μετά την πώληση, τεχνική υποστήριξη).
  • Διαδραστικοί κατάλογοι με τεχνικές προδιαγραφές, τιμές και εργαλεία σύγκρισης προϊόντων για εύκολη αναζήτηση από επισκέπτες και χρήστες.
  • Βέλτιστη πλοήγηση σε κινητές συσκευές με κατάλληλο σχεδιασμό που διασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα προσαρμόζεται στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής στην οποία προβάλλεται.