Καλάθι
Υποσύνολο
Μεταφορικά
Φ.Π.Α
Τέλος ανακύκλωσης
Σύνολο
Καλάθι & Ολοκλήρωση
Που να το αγοράσετε

Tungsten Automation ControlSuite® για Σάρωση Εγγράφων & Ροή Εργασιών

Tungsten Automation ControlSuite®
Tungsten Automation ControlSuite®

Tungsten Automation ControlSuite® για Σάρωση Εγγράφων & Ροή Εργασιών

Η πλατφόρμα Tungsten Automation ControlSuite® επαναπροσδιορίζει τον τρόπο διαχείρισης εγγράφων και ροής εργασιών στην επιχείρησή σας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη και προηγμένη λύση που δίνει έμφαση στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια. Μέσω της εφαρμογής AutoStore Document and Image Capture®, η πλατφόρμα Tungsten Automation ControlSuite® αυτοματοποιεί την καταγραφή, την ταξινόμηση και τη δρομολόγηση των εγγράφων, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας την ανάγκη για αποθηκευτικό χώρο, ενώ παράλληλα ενισχύει την ασφάλεια και τη διαχείριση των δεδομένων.


Λειτουργίες του Tungsten Automation ControlSuite® για Σάρωση Εγγράφων & Ροή Εργασιών

Η πλατφόρμα Tungsten Automation ControlSuite® παρέχει προηγμένες δυνατότητες για την αποδοτική σάρωση και διαχείριση εγγράφων. Το AutoStore® επιτρέπει την άμεση αναγνώριση και κατηγοριοποίηση των εγγράφων, ενώ οι δυνατότητες δρομολόγησης αυτοματοποιούν την αποστολή τους στις κατάλληλες τοποθεσίες αποθήκευσης ή επεξεργασίας, εξασφαλίζοντας τόσο ταχύτητα όσο και ακρίβεια.

  • Σάρωση και Ψηφιοποίηση: Παρέχει επαγγελματική σάρωση εγγράφων από φυσικές και ηλεκτρονικές πηγές, διασφαλίζοντας την ποιότητα των ψηφιοποιημένων αρχείων.
  • OCR (Αναγνώριση Χαρακτήρων): Χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία OCR για εξαγωγή και ψηφιακή επεξεργασία δεδομένων από έγγραφα.
  • Διαχείριση Ροής Εργασίας: Αυτοματοποιεί τη ροή εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας και κατηγοριοποίησης εγγράφων, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα.
  • Διασύνδεση: Ενσωματώνεται με πλατφόρμες όπως το SharePoint και το OneDrive, επιτρέποντας εύκολη διαχείριση και αποθήκευση εγγράφων.
  • Προσαρμοσμένη Δρομολόγηση: Προσφέρει δυνατότητα καθορισμού προορισμών για τα έγγραφα, εξασφαλίζοντας ότι φτάνουν στους κατάλληλους παραλήπτες με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα.
Tungsten Automation ControlSuite®

Οφέλη του Tungsten Automation ControlSuite® για Σάρωση Εγγράφων & Ροή Εργασιών

Με το AutoStore®, η πλατφόρμα Tungsten Automation ControlSuite® προσφέρει αυτοματοποίηση πολύπλοκων διαδικασιών διαχείρισης εγγράφων, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιστοποιώντας τη χρήση των πόρων. Αυτή η δυνατότητα μετατρέπει τις διαδικασίες από χειροκίνητες σε αυτοματοποιημένες, μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη και αυξάνοντας την ασφάλεια και την αποδοτικότητα στη διαχείριση εγγράφων.

  • Αυξημένη Αποδοτικότητα: Αυτοματοποιημένες διαδικασίες μειώνουν το χρόνο αναμονής και την ανάγκη για χειροκίνητες παρεμβάσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε πιο σημαντικές εργασίες.
  • Βελτιωμένη Οργάνωση: Η καλύτερη διαχείριση των εγγράφων μειώνει τον κίνδυνο λαθών, ή ακόμη και διπλότυπων, εξασφαλίζοντας ότι οι σωστές πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες όπου χρειάζονται.
  • Ενίσχυση Συμμόρφωσης: Με την αυστηρή παρακολούθηση και την καταγραφή όλων των διαδικασιών, το AutoStore βοηθά τις επιχειρήσεις να πληρούν τα κανονιστικά πλαίσια και να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις.
Υπηρεσίες Διαχείρισης Εκτυπώσεων και Cloud

Σε ποιούς τύπους επιχειρήσεων απευθύνεται;

Η πλατφόρμα Tungsten Automation ControlSuite®, με την ενσωμάτωση του AutoStore®, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και δυναμική λύση που ανταποκρίνεται στις διαφοροποιημένες και αυξανόμενες απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων. Παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την αποδοτική και ασφαλή διαχείριση εγγράφων και πληροφοριών, καλύπτοντας τις ανάγκες ενός ευρέος φάσματος βιομηχανιών.

  • Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης εγγράφων για την αύξηση της αποδοτικότητας και τη μείωση του κόστους.
  • Μεγάλες Επιχειρήσεις: Καλύπτει σύνθετες ανάγκες διαχείρισης εγγράφων και ψηφιακών αρχείων, ενισχύοντας την ασφάλεια και την αποδοτικότητα.
  • Υγειονομικοί Οργανισμοί: Διαχειρίζεται ευαίσθητα δεδομένα με συμμόρφωση σε αυστηρούς κανονισμούς, προστατεύοντας τις πληροφορίες των ασθενών.
  • Νομικές Εταιρείες: Παρέχει υψηλής ακρίβειας διαχείριση νομικών εγγράφων και αρχείων με έμφαση στην ασφάλεια και τη διαφάνεια.
  • Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενισχύει τη διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού και αρχείων, διευκολύνοντας την πρόσβαση και την κοινή χρήση από διδάσκοντες και μαθητές.
  • Δημόσιοι Φορείς: Βελτιώνει τη διαδικασία ψηφιακής μετατροπής δημοσίων εγγράφων και ενισχύει τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα δημοσίων υπηρεσιών.
Μας εμπιστεύονται
Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με κορυφαίες επιχειρήσεις που αποτελούν τους ηγέτες της αγοράς σε διάφορους κλάδους, και μαζί τους διαμορφώνουμε τα νέα πρότυπα στην παραγωγικότητα, τη ροή των εργασιών και τη βιωσιμότητα.
network icon

Η πλατφόρμα ControlSuite® για Σάρωση Εγγράφων & Ροή Εργασιών περιλαμβάνει

AutoStore Document and Image Capture®
AutoStore Document and Image Capture®

AutoStore Document and Image Capture® είναι μια προηγμένη λύση διαχείρισης εγγράφων που βασίζεται σε διακομιστή, σχεδιασμένη για την αυτοματοποίηση της σάρωσης, επεξεργασίας και δρομολόγησης εγγράφων. Αυτή η ευέλικτη εφαρμογή μπορεί να επεξεργάζεται φυσικά και ηλεκτρονικά έγγραφα από ένα μεγάλο εύρος πηγών, όπως σαρωτές και ψηφιακά αρχεία, και να τα κατευθύνει σε διάφορους προορισμούς.

Η εφαρμογή περιλαμβάνει:

  • Στοιχεία Αποτύπωσης (Capture Components): Για την σάρωση εγγράφων από φυσικές ή ηλεκτρονικές πηγές.
  • Στοιχεία Επεξεργασίας (Process Components): Για την ανάλυση και επεξεργασία των εγγράφων, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών OCR (Optical Character Recognition) για αναγνώριση κειμένου.
  • Στοιχεία Δρομολόγησης (Routing Components): Για την ανακατεύθυνση των εγγράφων προς τους τελικούς προορισμούς, όπως φακέλους δικτύου, email, SharePoint, ή OneDrive.

Το AutoStore® επιτρέπει την ολοκληρωμένη διαχείριση εγγράφων με αυτοματοποίηση πολύπλοκων εργασιών, ενισχύοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη. Είτε πρόκειται για μια μικρή επιχείρηση με περιορισμένα σημεία αποθήκευσης είτε για μια μεγάλη επιχείρηση με χιλιάδες σημεία, η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας.

  • Σάρωση και Ψηφιοποίηση: Επαγγελματική σάρωση εγγράφων από φυσικές και ηλεκτρονικές πηγές.
  • OCR: Αναγνώριση χαρακτήρων για εξαγωγή δεδομένων από έγγραφα.
  • Διαχείριση Ροής Εργασίας: Αυτοματοποίηση της επεξεργασίας και κατηγοριοποίησης εγγράφων.
  • Διασύνδεση: Σύνδεση με SharePoint, OneDrive και άλλες πλατφόρμες αποθήκευσης.
  • Προσαρμοσμένη Δρομολόγηση: Καθορισμός τελικών προορισμών εγγράφων.
connected icon

Συνδέεται με τις άλλες λύσεις της πλατφόρμας

Output Manager®
Output Manager®

Το Output Manager® είναι μια προηγμένη λύση για τη διαχείριση και τη δρομολόγηση εγγράφων σε επιχειρησιακά περιβάλλοντα. Σχεδιασμένο για να βελτιώσει τη διαδικασία διαχείρισης εγγράφων, το Output Manager® συνδέεται με άλλες λύσεις της πλατφόρμας ControlSuite®, όπως το Equitrac® και το AutoStore® για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό.

Τα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία Ροών Εργασίας: Σχεδίαση σύνθετων ροών εργασίας για τη δρομολόγηση εγγράφων μέσω ενός κεντρικού συστήματος.
  • Ενσωμάτωσης με άλλες εφαρμογές: Μπορεί να δεχτεί έγγραφα (input) από τα υπόλοιπα μέρη (modules) της σουίτας ControlSuite® (AutoStore® & Equitrac®) για αυξημένο έλεγχο, ασφάλεια και δυνατότητες διαχείρισης.
  • Page Modification Module®: Επεξεργασία εγγράφων με δυνατότητες όπως redaction, data loss prevention (DLP) και stamping/watermarking.

Το Output Manager® βελτιώνει τη διαχείριση των εγγράφων, προσφέροντας αυτοματοποίηση και ευελιξία στις ροές εργασίας.

  • Δημιουργία Ροών Εργασίας: Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση και επεξεργασία εγγράφων.
  • Συνδεσιμότητα: Υποστήριξη για σύνδεση με AutoStore® και Equitrac®.
  • Προηγμένη Διαμόρφωση Εγγράφων: Data Redaction, Αποτροπή Απώλειας Δεδομένων (DLP), και προσθήκη ψηφιακής υπογραφής και υδατογραφήματος.
Business Connect®
Business Connect®

Business Connect® ενισχύει τη διαχείριση ροών εργασίας επιτρέποντας τη σύνδεση μεταξύ διαφορετικών επιχειρησιακών εφαρμογών και φορητών συσκευών. Σχεδιασμένο για να βελτιώσει την προσβασιμότητα και τη συνεργασία, το Business Connect® επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν, να λαμβάνουν και να εκτυπώνουν έγγραφα μέσω φορητών συσκευών Android και iOS.

Αντικείμενα που καλύπτει:

  • Εύκολη Πρόσβαση: Εξασφαλίζει την πρόσβαση σε ροές εργασίας και αρχεία από φορητές συσκευές.
  • Ασφαλής Εκτύπωση και Διαχείριση Εγγράφων: Υποστηρίζει την ασφαλή αποστολή και λήψη εγγράφων, επιτρέποντας ασφαλή εκτύπωση μέσω κινητών συσκευών.
  • Ενοποίηση με Άλλες Εφαρμογές: Συνοδεύει τη λύση με συνδεσιμότητα με άλλες εφαρμογές της πλατφόρμας, όπως AutoStore® και Equitrac®.

Το Business Connect® αναβαθμίζει τη σύνδεση των επιχειρηματικών διαδικασιών με σύγχρονα μέσα, προωθώντας την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία.

  • Πρόσβαση μέσω Φορητών Συσκευών: Εύκολη αποστολή και λήψη εγγράφων.
  • Ασφαλής Εκτύπωση: Υποστήριξη ασφαλούς εκτύπωσης μέσω κινητών συσκευών.
  • Ενοποίηση Ροών Εργασίας: Σύνδεση με άλλες εφαρμογές της πλατφόρμας Tungsten Automation ControlSuite®.
Equitrac Print Management®
Equitrac Print Management®

Equitrac Print Management® είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση του περιβάλλοντος εκτύπωσης, σχεδιασμένη για να προσφέρει έλεγχο, ασφάλεια και μέγιστη εξοικονόμηση πόρων. Μέσω της κεντρικής εφαρμογής ελέγχου, το Equitrac Print Management® επιτρέπει την παρακολούθηση και διαχείριση των εκτυπώσεων σε όλο το εύρος των εταιρικών συσκευών -σταθερών και φορητών- ενισχύοντας την παραγωγικότητα, τη διαχείριση κόστους και την ασφάλεια.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν:

  • Print to Me® Print Release: Μια καινοτόμος λειτουργία που επιτρέπει την εκτύπωση μόνο από εξουσιοδοτημένους χρήστες, βελτιώνοντας την ασφάλεια και μειώνοντας τη σπατάλη.
  • Διαχείριση Κόστους: Κατανομή κόστους εκτύπωσης ανά τμήμα ή χρήστη και εφαρμογή πολιτικών εκτύπωσης όπως διπλής όψης και μονόχρωμη εκτύπωση.
  • Αναφορά και Ανάλυση: Δημιουργία αναφορών για χρήση εκτυπωτικών συσκευών, καταγραφή δραστηριοτήτων και ανάλυση κόστους.
  • «Πράσινη» Εκτύπωση: Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος μέσω βελτιστοποιημένων ρυθμίσεων εκτύπωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει σημαντικά οφέλη στην οικονομία και την ασφάλεια, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του εκτυπωτικού σας περιβάλλοντος.

  • Ασφαλής Εκτύπωση: Print to Me® Print Release για ασφαλή εκτύπωση.
  • Διαχείριση Πόρων και Ποιότητας: Ρυθμίσεις για μείωση κόστους και ελέγχου ποιότητας εκτύπωσης.
  • Ολοκληρωμένος Έλεγχος: Επισκόπηση χρήσης και κόστους.
  • Ευελιξία Σύνδεσης: Υποστήριξη διάφορων εκτυπωτικών συσκευών.
message icon

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Συνεργαζόμαστε με μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο, προσφέροντας λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Περιγράψτε μας τις ανάγκες σας και θα σας εκθέσουμε πώς μπορούμε να τις καλύψουμε με τον πιο αποδοτικό, αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο.