Καλάθι
Υποσύνολο
Μεταφορικά
Φ.Π.Α
Τέλος ανακύκλωσης
Σύνολο
Καλάθι & Ολοκλήρωση
Που να το αγοράσετε

Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων

Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων
Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων

Τί είναι οι Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων της Infolex;

Σίγουρα γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να μπορείτε να διαχειρίζεστε τα έγγραφα της επιχείρησής σας με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Στην Infolex, παρέχουμε κορυφαίες λύσεις Document Management που βοηθούν την επιχείρησή σας να μεταβεί στην ψηφιακή εποχή με ευκολία.

Οι υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex αποτελούν μια ολοκληρωμένη λύση που στοχεύει στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των εγγράφων της επιχείρησής σας, διευκολύνοντας την αποθήκευση, την ανάκτηση, την ασφάλεια και την κοινή χρήση των εγγράφων της. Η διαχείριση εγγράφων περιλαμβάνει τη μετάβαση από τις παραδοσιακές διαδικασίες διαχείρισης φυσικών εγγράφων σε μια ψηφιακή, αυτοματοποιημένη μορφή, που επιτρέπει την αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Με τις υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα έγγραφά οποιαδήποτε στιγμή, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα κορυφαία επίπεδα ασφαλείας. Οι λύσεις αυτές συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των εγγράφων σας, επιτρέποντας τη διαχείρισή τους on premise ή μέσω του cloud, ενώ παράλληλα ενισχύουν την παραγωγικότητα μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών.


Τί περιλαμβάνουν οι Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων;

Οι υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex περιλαμβάνουν μια σειρά από εργαλεία και διαδικασίες που αποσκοπούν στην αποτελεσματική διαχείριση των εγγράφων σας. Με την ενσωμάτωση ολοκληρωμένων λύσεων Output & Workflow Management της Lexmark, ενεργοποιείται το υλικολογισμικό πλαίσιο για τη δημιουργία, την παραγωγή και τη διανομή πληροφοριών, μειώνοντας τον χρόνο και την προσπάθεια που απαιτείται για τη συλλογή, τη διασύνδεση και τον διαμοιρασμό των δεδομένων.

  • Ψηφιοποίηση Εγγράφων: Μετατροπή φυσικών εγγράφων σε ψηφιακή μορφή για εύκολη αποθήκευση και ανάκτηση.
  • Διαχείριση Εγγράφων στο Cloud: Αποθήκευση και διαχείριση εγγράφων μέσω ασφαλών cloud συστημάτων, προσφέροντας πρόσβαση από οπουδήποτε.
  • Αυτοματισμοί Ροής Εργασίας (Workflow Automation): Αυτοματοποιημένες διαδικασίες που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και ελαχιστοποιούν τον παράγοντα του ανθρώπινου σφάλματος.
  • Ασφάλεια Εγγράφων: Προηγμένες λύσεις ασφάλειας που διασφαλίζουν την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων σας.
  • Διαχείριση Δεδομένων: Οργάνωση και διαχείριση δεδομένων για βελτιωμένη προσβασιμότητα και ανάλυση.

Οφέλη των Υπηρεσιών Διαχείρισης Εγγράφων

Η υιοθέτηση των λύσεων διαχείρισης εγγράφων που διαθέτει Infolex έχει πολλαπλά οφέλη για την επιχείρησή σας. Οι λύσεις αυτές ενισχύουν την παραγωγικότητα και αυξάνουν την κερδοφορία μέσω της αυτοματοποίησης της δημιουργίας εγγράφων, των ροών εργασίας (workflows), των δυνατοτήτων εκτύπωσης, αποστολής email, – και αρχειοθέτησής τους καθώς καικαι της εξατομικευμένης επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο διαθέτετε ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα Διαχείρισης Εγγράφων μέσα από το οποίο μπορείτε να ενσωματώσετε πληροφορίες από το ERP και τα λοιπά πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησής σας σε επαγγελματικά σχεδιασμένα έγγραφα, χωρίς πολύπλοκο προγραμματισμό και να διαχειριστείτε ή να διαμοιράσετε τα δεδομένα σας άμεσα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.

  • Βελτιωμένη Παραγωγικότητα: Μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την αναζήτηση και την ανάκτηση εγγράφων, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικές εργασίες.
  • Εξοικονόμηση Χώρου και Κόστους: Μειώνοντας την ανάγκη για φυσική αποθήκευση εγγράφων και υλικά γραφείου.
  • Ασφάλεια και Συμμόρφωση: Εξασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων και τη συμμόρφωση με κανονισμούς.
  • Προσβασιμότητα: Αποκτώντας δυνατότητα πρόσβασης στα έγγραφα σας από οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
  • Αυτοματοποίηση: Βελτιώνοντας την αποδοτικότητά σας μέσω δημιουργίας αυτοματοποιημένων ροών εργασίας.

Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων και τύποι επιχειρήσεων

Οι υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex αποτελούν μια ευέλικτη και πλήρως προσαρμόσιμη λύση για τις ανάγκες επιχειρήσεων κάθε μεγέθους και κλάδου. Επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμοί μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις μας, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται, βελτιώνοντας τις διαδικασίες τους και μειώνοντας το λειτουργικό κόστος τους.

  • Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις για την αποδοτικότερη διαχείριση των εγγράφων τους και την εξοικονόμηση κόστους.
  • Μεγάλες Επιχειρήσεις που χρειάζονται προηγμένες λύσεις για την διαχείριση μεγάλων όγκων δεδομένων και εγγράφων.
  • Επιχειρήσεις Υγείας που απαιτούν αυστηρά πρότυπα ασφάλειας και συμμόρφωσης για τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων.
  • Νομικές Εταιρείες που χρειάζονται αξιόπιστη και ασφαλή διαχείριση νομικών εγγράφων και αρχείων.
  • Εκπαιδευτικά Ιδρύματα που απαιτούν αποτελεσματική διαχείριση και πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και αρχεία φοιτητών.
  • Δημόσιοι Φορείς που ζητούν τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για τις διαδικασίες τους
Μας εμπιστεύονται
Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με κορυφαίες επιχειρήσεις που αποτελούν τους ηγέτες της αγοράς σε διάφορους κλάδους, και μαζί τους διαμορφώνουμε τα νέα πρότυπα στην παραγωγικότητα, τη ροή των εργασιών και τη βιωσιμότητα.
infolex icon

Γιατί να επιλέξετε την Infolex

Επιλέγοντας την Infolex για τις ανάγκες υλοποίησης λύσεων διαχείρισης εγγράφων, εξασφαλίζετε μια συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο πάροχο που εστιάζει στη βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών μέσω καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων. Η εταιρεία μας δεσμεύεται να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην ασφάλεια των δεδομένων σας. Είτε είστε μια μικρομεσαία επιχείρηση που χρειάζεται αποτελεσματική διαχείριση εγγράφων, είτε ένας μεγάλος οργανισμός με απαιτητικά πρότυπα ασφάλειας, οι λύσεις μας είναι σχεδιασμένες για να ανταποκριθούν στις ανάγκες σας με αξιοπιστία και ευελιξία.

Εξειδικευμένη Τεχνογνωσία
Πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση εγγράφων και δεδομένων.
Προηγμένες Τεχνολογίες
Χρησιμοποιούμε τις πιο σύγχρονες λύσεις για την ασφάλεια και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
Προσαρμοσμένες Λύσεις
Εξατομικευμένες λύσεις που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Υψηλά Επίπεδα Ασφαλείας
Αξιόπιστες τεχνολογίες για την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων σας.
Υποστήριξη Πελατών
Συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση από εξειδικευμένους επαγγελματίες.
Αποδεδειγμένη Αξιοπιστία
Πολυάριθμες επιτυχημένες συνεργασίες με επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους.
target icon

Διαθέσιμες λύσεις Διαχείρισης Εγγράφων

Bottomline Transform®
Bottomline Transform®

Το Transform® της εταιρείας Bottomline Technologies είναι μια πρωτοποριακή λύση για τη δημιουργία, την παραγωγή και την αποτελεσματική διαχείριση επιχειρηματικών εγγράφων και την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Ενσωματώνοντας εξελιγμένες δυνατότητες, η λύση αυτή γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των διαδικασιών του ERP, των πληροφοριακών συστημάτων της επιχείρησής σας και της αποτελεσματικής διαχείρισης εγγράφων, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για την αποτύπωση, την αποθήκευση, την ψηφιοποίηση και τη διανομή τους.

Tungsten Automation ControlSuite®
Tungsten Automation ControlSuite®

Το ControlSuite® της εταιρείας Tungsten Automation προσφέρει στους χρήστες πληθώρα δυνατοτήτων για την αποδοτική διαχείριση εγγράφων, που καθιστούν την επεξεργασία, την ανάκτηση και τη διανομή τους πιο αποτελεσματική και ασφαλή.

Μέσω αυτών, το ControlSuite® επιτυγχάνει μια ολοκληρωμένη, ευέλικτη και ασφαλή διαδικασία διαχείρισης, καθιστώντας την απαραίτητη για σύγχρονες επιχειρήσεις που αναζητούν την ψηφιακή εξέλιξη και τη βελτίωση των επιχειρησιακών τους διαδικασιών.

Συχνές Ερωτήσεις για την Υπηρεσία Διαχείρισης Εγγράφων

Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα τις λύσεις διαχείρισης εγγράφων που προσφέρει η Infolex και τα οφέλη τους, έχουμε συγκεντρώσει μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε από τους πελάτες μας.

Τί είναι η διαχείριση εγγράφων;

Η διαχείριση εγγράφων περιλαμβάνει τη δημιουργία, την παραγωγή, τη διανομή, την αποθήκευση και την ανάκτηση, των εγγράφων μιας επιχείρησης με ασφαλή τρόπο και με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας.

Πώς μπορεί η Infolex να βοηθήσει την επιχείρησή μου;

Η Infolex προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης εγγράφων που περιλαμβάνουν την ψηφιοποίηση, την αποθήκευση στο cloud, την αυτοματοποίηση ροών εργασίας και την ασφάλεια των εγγράφων, επιτρέποντας την αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των δεδομένων σας.

Είναι ασφαλή τα έγγραφά μου στο cloud;

Ναι, οι λύσεις που προσφέρει η Infolex χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας για την προστασία των εγγράφων σας, διασφαλίζοντας την ακεραιότητα και την εμπιστευτικότητα των δεδομένων σας.

Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex;

Το κόστος των υπηρεσιών διαχείρισης εγγράφων εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις της επιχείρησής σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια εξατομικευμένη προσφορά.

Μπορώ να έχω πρόσβαση στα έγγραφά μου από διαφορετικές συσκευές;

Ναι, με τις υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων της Infolex αποκτάτε πρόσβαση στα έγγραφά σας από οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση σε δίκτυο, επιτρέποντάς σας να εργάζεστε από οπουδήποτε.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα της ψηφιοποίησης εγγράφων;

Η ψηφιοποίηση εγγράφων μειώνει την ανάγκη για φυσική αποθήκευση και το χώρο που αυτή απαιτεί, διευκολύνει την ταχεία ανάκτηση πληροφοριών, βελτιώνει την οργάνωση και την ασφάλεια των δεδομένων, και προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα μειώνοντας τη χρήση χαρτιού.

Πώς βοηθούν οι αυτοματισμοί ροής εργασίας (Workflow Automation) στη βελτίωση της αποδοτικότητας;

Οι αυτοματισμοί ροής εργασίας ελαχιστοποιούν τον παράγοντα του ανθρώπινου σφάλματος, βελτιώνουν την ταχύτητα και την ακρίβεια των επιχειρησιακών διαδικασιών και επιτρέπουν στους εργαζομένους να επικεντρωθούν σε στρατηγικές αντί σε επαναλαμβανόμενες εργασίες.

Ποιά είναι η διαδικασία μετάβασης από τη φυσική στη ψηφιακή διαχείριση εγγράφων;

Η διαδικασία περιλαμβάνει την ψηφιοποίηση των υφιστάμενων φυσικών εγγράφων, την οργάνωση και την ταξινόμηση των υφιστάμενων ψηφιακών αρχείων και εγγράφων, την εκπαίδευση του προσωπικού στη χρήση των νέων συστημάτων και τη διασφάλιση της ασφάλειας και της συμμόρφωσης με το κανονιστικό πλαίσιο.

message icon

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Συνεργαζόμαστε με μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο, προσφέροντας λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Περιγράψτε μας τις ανάγκες σας και θα σας εκθέσουμε πώς μπορούμε να τις καλύψουμε με τον πιο αποδοτικό, αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο.