Έχετε απορίες; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!
Συχνά, η τεχνολογία και οι λύσεις που παρέχουμε ενδεχομένως συνοδεύονται από αρκετά ερωτήματα. Είτε είστε νέος πελάτης είτε συνεργάζεστε μαζί μας εδώ και χρόνια, μπορεί να χρειαστείτε διευκρινίσεις ή βοήθεια σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Για αυτό δημιουργήσαμε αυτή τη σελίδα Συχνών Ερωτήσεων, όπου μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε σημαντικά θέματα που αφορούν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες μας.
Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα μας. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουμε!
Γενικές ερωτήσεις
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μεταβείτε στην Αρχική Σελίδα και επιλέξτε Σύνδεση/Εγγραφή. Κάντε κλικ στο «Ξεχάσατε το password;» και ακολουθήστε τα βήματα για να επαναφέρετε τον κωδικό σας με ασφάλεια.
Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης στο support@infolex.gr.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής και αποστολής για ανταλλακτικά και υπηρεσίες επισκευών είναι οι εξής:
- Μετρητοίς: Πληρωμή μετρητοίς κατά την παραλαβή από το service μας.
- Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα: Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Infolex δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express για τις online αγορές σας στο www.infolex.gr.
- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
- Alpha Bank: 110 / 00232 / 0000 /461, IBAN GR 72 0140 1100 1100 0232 0000 461, SWIFT (BIC) CRBAGRAAXX
- Εθνική Τράπεζα: 179 / 47012 / 161, IBAN GR 9601 1017 9000 0017 9470 12161, SWIFT (BIC) ETHNGRAA
- Τράπεζα Πειραιώς: 9800705986 08, IBAN GR68 0150 2050 0000 9800705986 08, SWIFT (BIC) GHBAGRAA
Δικαιούχος Λογαριασμού: ΙΝΦΟΛΕΞ AE
Σημαντικό: Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης, παρακαλούμε όπως το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω fax, στο 210 6722337, για την άμεση διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.
Για οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές και τις αποστολές, μπορείτε επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης της Infolex, και μέσω της σελίδας Επικοινωνία.
Η Infolex βρίσκεται στην Παλλήνη Αττικής, στην οδό Ελαιώνων 51-53. Ακολουθούν οι κύριες διαδρομές πρόσβασης:
- Διαδρομή 1 (Από Αθήνα ή την έξοδο 15 της Αττικής Οδού – Λεωφόρος Μαραθώνος):
Ακολουθήστε τη Λεωφόρο Μαραθώνος περνώντας τον Σταυρό Αγίας Παρασκευής και συνεχίζετε προς Παλλήνη. Στο 2ο φανάρι μετά την κεντρική εκκλησία της Παλλήνης (Παναγία), στρίψτε αριστερά στην οδό Παλλήνος Αθηνάς. Μετά από περίπου 50 μέτρα, κάντε διαγώνια δεξιά στην οδό Ελαιώνων και συνεχίστε για 700 μέτρα μέχρι να φτάσετε στην Infolex. - Διαδρομή 2 (Από την έξοδο Υ8 της Αττικής Οδού – Παλλήνη):
Βγείτε στην έξοδο Υ8 Παλλήνη, συνεχίστε στην οδό διπλής κατεύθυνσης και κατευθυνθείτε προς τη διαχωριστική νησίδα, ακολουθώντας τη Λεωφόρο Μαραθώνος. Στη διασταύρωση με τη Μαραθώνος, στρίψτε αριστερά και μετά από 50 μέτρα στρίψτε δεξιά προς “Οικισμός Παπαχρήστου” στην οδό Ανδρώνης. Ακολουθήστε τις πινακίδες “Lexmark” και μετά από περίπου 600 μέτρα θα φτάσετε στην Infolex. - Διαδρομή 3 (Κατά μήκος της Λεωφόρου Μαραθώνος):
Από τη Λεωφόρο Μαραθώνος, 1500 μέτρα περίπου μετά τη γέφυρα της Λεωφόρου Αττικής, στρίψτε δεξιά προς “Οικισμός Παπαχρήστου” στην οδό Ανδρώνης. Ακολουθήστε τις πινακίδες “Lexmark” και σε 600 μέτρα θα βρείτε την Infolex.
Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε συνεργάτης της Infolex, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεών μας μέσω email στο info@infolex.gr ή τηλεφωνικά στο 210-6722230. Η ομάδα μας θα σας ενημερώσει σχετικά με τις δυνατότητες συνεργασίας και θα σας καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Ενδιαφέρεστε να γίνετε συνεργάτης της Infolex;
Το ωράριο εξυπηρέτησης του service της Infolex και των συνεργατών της ποικίλλει ανά τοποθεσία. Παρακαλούμε, δείτε τις λεπτομέρειες ανά περιοχή:
- Infolex (Αθήνα)
Τηλεφωνική Υποστήριξη: Δευτέρα – Παρασκευή, 8:30 – 16:30
Παραλαβή και Παράδοση Μηχανημάτων στο Service: Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 15:00 - MEGATECH – “Καραχρήστος Αποστολίδης Ο.Ε.” (Θεσσαλονίκη)
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 16:00 - PLANET – “Γεώργιος Χατζηδάκης” (Ηράκλειο Κρήτης)
Δευτέρα και Τετάρτη: 9:00 – 15:00
Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή: 9:00 – 14:30 και 17:30 – 20:30
Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες service της Infolex, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να επισκεφτείτε τη σελίδα Δίκτυο Service Infolex.
Η Infolex S.A. είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Lexmark International Inc. στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στη Μάλτα, στην Αλβανία και στη Βόρεια Μαεκδονία, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στον τομέα της εκτύπωσης και διαχείρισης εγγράφων.
Για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω δεδομένα, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Lexmark και να αναζητήσετε τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες στην Ελλάδα, καθώς και στις άλλες χώρες.
Επιπλέον, στην ιστοσελίδα της Infolex, στην ενότητα Εταιρικό Προφίλ, παρέχονται λεπτομέρειες σχετικά με την επίσημη συνεργασία με τη Lexmark, καθώς και με άλλες εταιρείες.
Οι παραγγελίες ανταλλακτικών αποστέλλονται αξιόπιστα μέσω courier, με την κάλυψη του κόστους αποστολής από την Infolex. Για να προχωρήσουμε στην αποστολή, απαιτείται πρώτα η ολοκλήρωση της κατάθεσης στον τραπεζικό μας λογαριασμό και η σχετική έγκριση από το λογιστήριο. Αυτό διασφαλίζει την άμεση και ομαλή παραλαβή των προϊόντων σας.
Η Infolex διαθέτει επίσημα εξουσιοδοτημένα κέντρα service σε στρατηγικά σημεία για την άμεση εξυπηρέτηση πελατών σε όλη την Ελλάδα. Τα κέντρα μας εξυπηρετούν με άριστη τεχνική κατάρτιση και είναι πλήρως εξοπλισμένα για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε θέματος που αφορά στα προϊόντα Lexmark.
Κεντρική Υπηρεσία Infolex:
Διεύθυνση: Ελαιώνων 51-53, 153 51 Παλλήνη Αττικής
Τηλέφωνο: 210 6722230
Fax: 210 6722337
Email: service@infolex.gr
Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Service:
Megatech – “Καραχρήστος Αποστολίδης Ο.Ε.”
Διεύθυνση: Γιαννιτσών 54, 546 29 Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 521 701
Fax: 2310 521 374
Email: support@megatech.gr
PLANET IT – “Γεώργιος Χατζηδάκης”
Διεύθυνση: Λ. Εθνικής Αντιστάσεως 9, 71 306 Ηράκλειο Κρήτης
Τηλέφωνο: 2815 100 100
Fax: 2815 100 101
Email: info@planetit.gr
Για πλήρη λίστα εξουσιοδοτημένων συνεργατών και περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Δίκτυο Service Infolex.
Εκτυπωτές & Πολυμηχανήματα
Για να πραγματοποιήσετε σάρωση μέσω υπολογιστή με Windows, βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε εγκαταστήσει το κατάλληλο λογισμικό για τον εκτυπωτή σας. Μπορείτε να κατεβάσετε το απαραίτητο πρόγραμμα σάρωσης ή drivers από τη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex, όπου θα βρείτε όλες οδηγίες για τις ενημερωμένες εκδόσεις λογισμικού και οδηγίες εγκατάστασης για το μοντέλο σας.
Προτείνονται οι ακόλουθοί δύο τρόποι σάρωσης:
- Χρησιμοποιώντας το Printer Common Utilities Package (Scan Center)
- Σάρωση με δημιουργία προφίλ από τη σελίδα Web του εκτυπωτή αποστέλλοντας email στο service@infolex.gr για οδηγίες.
Η σάρωση σε συσκευές MacOS γίνεται εύκολη με το εργαλείο Καταγραφή Εικόνας (Image Capture), το οποίο υπάρχει προεγκατεστημένο στους υπολογιστές Apple.
Για να το χρησιμοποιήσετε:
- Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής είναι εγκατεστημένος και συνδεδεμένος.
- Ανοίξτε το Καταγραφή Εικόνας (Image Capture) από το φάκελο “Εφαρμογές”.
- Επιλέξτε τον εκτυπωτή σας από τη λίστα συσκευών και προσαρμόστε τις επιλογές σάρωσης.
Αυτός ο εύχρηστος τρόπος σάρωσης είναι ιδανικός για MacOS, χωρίς να απαιτείται πρόσθετο λογισμικό. Για περισσότερες πληροφορίες ή οδηγίες εγκατάστασης, ανατρέξτε σελίδα Τεχνική Υποστήριξη.
Για να συνδέσετε τον εκτυπωτή Lexmark σε υπολογιστή με MacOS, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής σας είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο (ενσύρματο ή ασύρματο).
- Μεταβείτε στη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex και αναζητήστε το κατάλληλο λογισμικό για την έκδοση του MacOS σας και το μοντέλο του εκτυπωτή.
- Κατεβάστε και εγκαταστήστε το λογισμικό του εκτυπωτή για MacOS, σύμφωνα με τις οδηγίες στη σελίδα λήψεων.
Με την εγκατάσταση, ο εκτυπωτής σας θα είναι έτοιμος προς χρήση στο MacOS σας, διασφαλίζοντας πλήρη συμβατότητα και λειτουργικότητα.
Για να αλλάξετε τη διεύθυνση IP του εκτυπωτή σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα μέσω του πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή:
- Επιλέξτε το εργαλείο Ρυθμίσεις (για εκτυπωτές με οθόνη αφής).
- Μεταβείτε στο μενού Δίκτυο/Θύρες > Ethernet > IPv4 > Ρύθμιση Στατικής Διεύθυνσης IP.
- Πληκτρολογήστε τη νέα διεύθυνση IP που επιθυμείτε.
- Επιλέξτε Αποθήκευση για να επιβεβαιώσετε τη νέα διεύθυνση IP.
Η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή και ισχύει άμεσα για τη σύνδεση του εκτυπωτή στο δίκτυο.
Για να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε τον κατάλληλο οδηγό εκτύπωσης για το μοντέλο του εκτυπωτή και το λειτουργικό σας σύστημα, επισκεφθείτε τη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex. Αναζητήστε το μοντέλο του εκτυπωτή σας, επιλέξτε το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε και κατεβάστε τον σχετικό οδηγό. Αφού ολοκληρωθεί η λήψη, ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στην οθόνη.
Όταν ο εκτυπωτής σας εμφανίζει το μήνυμα “REPLACE IMAGING UNIT”, αυτό σημαίνει ότι η μονάδα απεικόνισης (Imaging unit) έχει φτάσει στο τέλος της διάρκειας ζωής της και πρέπει να αντικατασταθεί για να εξασφαλιστεί η συνεχής ποιότητα εκτύπωσης. Για να αποκτήσετε το νέο κιτ, επικοινωνήστε με έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας.
Για να συνδέσετε τον εκτυπωτή σας σε δίκτυο WiFi, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα μέσω του πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή:
- Επιλέξτε το εικονίδιο με το εργαλείο (Ρυθμίσεις) για εκτυπωτές με οθόνη αφής.
- Περιηγηθείτε στο μενού Δίκτυο/θύρες > Ασύρματη σύνδεση > Ρύθμιση στην οθόνη του εκτυπωτή.
- Επιλέξτε Επιλογή δικτύου και αφήστε τον εκτυπωτή να αναζητήσει διαθέσιμα δίκτυα.
- Όταν εμφανιστεί το ασύρματο δίκτυό σας, επιλέξτε το και εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασης χρησιμοποιώντας τα βελάκια ή το αλφαριθμητικό πληκτρολόγιο, εφόσον ο εκτυπωτής σας το διαθέτει.
Μετά τη σύνδεση, ο εκτυπωτής σας θα είναι έτοιμος για ασύρματη χρήση.
Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό ή το PIN που ορίσατε κατά την αρχική ρύθμιση του εκτυπωτή σας, μπορείτε να επαναφέρετε τον εκτυπωτή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Η διαδικασία είναι η εξής:
- Πρόσβαση στις Ρυθμίσεις: Από τον πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή, επιλέξτε το εικονίδιο εργαλείου (Ρυθμίσεις), εφόσον ο εκτυπωτής διαθέτει οθόνη αφής ή μπουτόν με το κλειδί.
- Επαναφορά Μνήμης: Πλοηγηθείτε στο μενού Συσκευή > Συντήρηση > Διαγραφή εκτός λειτουργίας ή Διαγραφή μνήμης εκτυπωτή (αναλόγως του μοντέλου σας).
- Επαναφορά στις Εργοστασιακές Ρυθμίσεις: Επιλέξτε Καθαρισμός όλων των πληροφοριών στη μόνιμη μνήμη και κατόπιν πατήστε Έναρξη αρχικού οδηγού ρύθμισης. Έπειτα, επιλέξτε Εκκίνηση.
Με την ολοκλήρωση της επαναφοράς, ο εκτυπωτής επιστρέφει στην εργοστασιακή του κατάσταση. Κατά τη διάρκεια της αρχικής ρύθμισης, μπορείτε να παραλείψετε (επιλέγοντας Παράβλεψη) το βήμα ρύθμισης PIN ή κωδικού πρόσβασης, αν επιθυμείτε.
Ναι, μπορείτε να συνδέσετε πολλαπλές συσκευές στον εκτυπωτή σας εάν είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο, είτε μέσω ενσύρματης (Ethernet) είτε μέσω ασύρματης σύνδεσης (Wi-Fi). Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση του εκτυπωτή από πολλαπλούς χρήστες και βελτιώνει την πρόσβαση στον εκτυπωτή από οποιαδήποτε συσκευή στο ίδιο δίκτυο. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχει εγκατασταθεί ο driver σε κάθε τερματικό.
Για να επιβεβαιώσετε ότι ο εκτυπωτής σας καλύπτεται από όλες τις προδιαγραφές και εγγυήσεις:
- Επισκεφτείτε τη σελίδα Έλεγχος Εγγύησης στην ιστοσελίδα μας.
- Συμπληρώστε το μοντέλο και τον αριθμό σειράς (Serial Number) του εκτυπωτή σας στα αντίστοιχα πεδία.
- Επιλέξτε Check. Εάν εμφανιστεί η ένδειξη «GR», τότε ο εκτυπωτής σας έχει εισαχθεί από την Infolex, εξασφαλίζοντας την αυθεντικότητα, την εγγύηση, αλλά και την υποστήριξη της συσκευής σας.
Για να διαπιστώσετε ποια λειτουργικά συστήματα είναι συμβατά με τον εκτυπωτή σας:
- Μεταβείτε στον ιστότοπο της Lexmark.
- Στο πεδίο αναζήτησης στο άνω μέρος της σελίδας, εισάγετε το μοντέλο του εκτυπωτή σας και επιλέξτε τον από τη λίστα αποτελεσμάτων.
- Στην ενότητα Προδιαγραφές, αναζητήστε τα Υποστηριζόμενα Λειτουργικά Συστήματα για να δείτε τις διαθέσιμες επιλογές.
Αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να επιβεβαιώσετε τη συμβατότητα της συσκευής σας με το λειτουργικό σας σύστημα και να βρείτε τυχόν πρόσθετους οδηγούς που μπορεί να απαιτούνται.
Τον σειριακό αριθμό του εκτυπωτή σας μπορείτε να τον βρείτε σε δύο σημεία:
- Στο εσωτερικό της μπροστινής θύρας του εκτυπωτή.
- Στο πλαίσιο του εκτυπωτή, συνήθως σε μια μικρή ετικέτα.
Ο σειριακός αριθμός είναι απαραίτητος για διάφορες υποστηρικτικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου εγγύησης και της τεχνικής υποστήριξης.
Για βέλτιστα αποτελέσματα εκτύπωσης και σωστή λειτουργία του εκτυπωτή συμβουλευτείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το βάρος και τον τύπο χαρτιού. Για μη εξειδικευμένες εκτυπώσεις συνιστάται η χρήση χαρτιού με βάρος 80 γραμμάρια ανά τετραγωνικό μέτρο (g/m²). Αυτή η κατηγορία χαρτιού είναι ιδανική για όλους τους τύπους εκτυπωτών και παρέχει υψηλή ποιότητα εκτυπώσεων χωρίς φθορές.
Ναι, διαθέτουμε εκτυπωτές με δυνατότητα σύνδεσης Wi-Fi. Συγκεκριμένα:
- Στην κατηγορία εκτυπωτών Desktop μπορείτε να βρείτε μοντέλα με ενσωματωμένη κάρτα Wi-Fi για άμεση ασύρματη σύνδεση.
- Στους μεγαλύτερους εκτυπωτές Business A4/A3, παρέχεται η δυνατότητα εγκατάστασης Wi-Fi κάρτας για βελτιωμένη συνδεσιμότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και να σας βοηθήσουμε στην επιλογή του κατάλληλου μοντέλου για τις ανάγκες σας.
Για να πραγματοποιήσετε αναβάθμιση στο υλικολογισμικό του εκτυπωτή σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Συνδεθείτε σε Δίκτυο: Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής σας είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο.
- Εντοπίστε τη Διεύθυνση IP: Στην οθόνη του εκτυπωτή, βρείτε την IP διεύθυνση (π.χ., 192.168.1.5).
- Πλοηγηθείτε στο Διαχειριστικό Περιβάλλον: Σε έναν περιηγητή, εισαγάγετε τη διεύθυνση IP του εκτυπωτή για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα διαχείρισής του.
- Προχωρήστε στην Ενημέρωση:
- Μεταβείτε στο μενού Συσκευή > Ενημέρωση Υλικολογισμικού.
- Επιλέξτε την επιλογή Έλεγχος για Ενημερώσεις.
- Εκτελέστε την Αναβάθμιση: Εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση, θα εμφανιστεί αναδυόμενο παράθυρο. Επιλέξτε Συμφωνώ και πατήστε Έναρξη Αναβάθμισης.
Σημαντικό: Μην απενεργοποιήσετε τον εκτυπωτή κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης για να αποφύγετε πιθανές δυσλειτουργίες.
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, ο εκτυπωτής σας θα λειτουργεί με την πιο πρόσφατη και ασφαλή έκδοση υλικολογισμικού, βελτιώνοντας την απόδοση και τη σταθερότητά του.
Ναι, μπορείτε να επεκτείνετε την εγγύηση της συσκευής σας που δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα promo 4ετίας, με την αγορά του κατάλληλου Service Pack. Αυτό σας επιτρέπει να απολαμβάνετε εκτεταμένη τεχνική υποστήριξη και κάλυψη για τη συσκευή σας, ώστε να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη λειτουργία της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs.
Για να διατηρήσετε την απόδοση του εκτυπωτή σας στο βέλτιστο επίπεδο, συνιστούμε τα εξής:
- Χρησιμοποιείτε πάντα γνήσια αναλώσιμα και εξαρτήματα.
- Ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης του κατασκευαστή και χρησιμοποιείτε τα συνιστώμενα maintenance kits.
- Καθαρίζετε τακτικά τον εκτυπωτή για την αποφυγή συσσώρευσης σκόνης ή υπολειμμάτων, που μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα εκτύπωσης.
Η Infolex προσφέρει επίσης προγράμματα τακτικής συντήρησης και ελέγχου, τα οποία μπορείτε να μάθετε αναλυτικά στη σελίδα Τεχνική Υποστήριξη. Επίσης, μπορείτε να βρείτε χρήσιμες συμβουλές και οδηγίες μέσα από τη σελίδα μας Συμβουλές και Tutorials.
Μην ανησυχείτε, η εγκατάσταση είναι απλή! Με το διαδραστικό οδηγό και τα εκπαιδευτικά βίντεο που παρέχουμε, μπορείτε να έχετε το προϊόν σας λειτουργικό και έτοιμο προς χρήση σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα κι αν δεν έχετε εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, θα βρείτε τη διαδικασία γρήγορη, κατανοητή και απλή.
Η εγγύηση της Lexmark καλύπτει τις συσκευές σας για αρκετά χρόνια, προσφέροντάς σας τη σιγουριά ότι, αν συμβεί κάτι απρόοπτο, θα είμαστε δίπλα σας. Καλύπτουμε την άμεση επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η συσκευή σας θα λειτουργεί πάντα άψογα. Είναι σαν να έχετε πάντα έναν τεχνικό δίπλα σας, ώστε όλα να λειτουργούν άψογα και οι εργασίες να προχωρούν χωρίς την παραμικρή διακοπή. Απαραίτητη προϋπόθεση η χρήση αυθεντικών αναλωσίμων και η προβλεπόμενη χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Ναι, η Lexmark διαθέτει καινοτόμες εφαρμογές που υποστηρίζουν τη χρήση των συσκευών της μέσω κινητών τηλεφώνων και tablets. Είτε χρειάζεστε απομακρυσμένη πρόσβαση, είτε απλώς θέλετε να χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας από το smartphone σας, η σύνδεση είναι εύκολη, απλή και προσφέρει μεγάλη ευελιξία.
Επισκευές Εκτυπωτών & Πολυμηχανημάτων
Μετά από κάθε επισκευή, προσφέρουμε εξάμηνη εγγύηση που καλύπτει τόσο την εργασία όσο και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν στον εκτυπωτή για τη συγκεκριμένη επισκευή που έχει γίνει. Η εγγύηση αυτή συνοδεύει την άριστη ποιότητα των εργασιών της επισκευής και των γνήσιων ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν.
Όχι, δεν είναι απαραίτητο να μεταφέρετε τον εκτυπωτή στις εγκαταστάσεις μας. Για περιοχές στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο Κρήτης υπάρχει η δυνατότητα επίσκεψης τεχνικού στον χώρο σας, προσφέροντας έτσι ευκολία και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, χωρίς να απαιτείται μετακίνηση του εκτυπωτή.
Ναι, διαθέτουμε εξουσιοδοτημένα κέντρα τεχνικής υποστήριξης σε βασικές περιοχές για να καλύψουμε τις ανάγκες σας. Για να βρείτε το πλησιέστερο κέντρο τεχνικής υποστήριξης, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα Δίκτυο Τεχνικής Υποστήριξης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το στάδιο επισκευής του εκτυπωτή σας μέσω της ιστοσελίδας μας. Για άμεση πρόσβαση, επισκεφθείτε τη σελίδα Έλεγχος Κατάστασης Βλάβης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα customer service ή το τεχνικό τμήμα για ενημέρωση, ενώ θα ειδοποιηθείτε και μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή.
Toners & Αναλώσιμα
Για την ανακύκλωση των άδειων toners, απλώς παραδώστε το άδειο cartridge σε οποιοδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ. Από εκεί, αναλαμβάνουμε τη συλλογή, συσκευασία και αποστολή του σε εξειδικευμένο κέντρο αποσυναρμολόγησης και ανακύκλωσης στην Ευρώπη, συνεισφέροντας στη μείωση των αποβλήτων και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η διάρκεια εκτύπωσης κάθε toner, δηλαδή ο αριθμός των σελίδων που μπορεί να εκτυπώσει, καθορίζεται από τον επίσημο κατασκευαστή και αντιστοιχεί σε κάλυψη 5% ανά σελίδα. Τα toner δεν έχουν ημερομηνία λήξης όσο παραμένουν στη σφραγισμένη συσκευασία τους. Μετά το άνοιγμα και την έναρξη χρήσης τους παρέχεται εγγύηση ενός έτους, διασφαλίζοντας απόδοση και ποιότητα εκτύπωσης.
Η Infolex δεν διαθέτει προϊόντα απευθείας στους τελικούς καταναλωτές. Μπορείτε να βρείτε τα γνήσια αναλώσιμα μέσα από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών και μεταπωλητών μας, οι οποίοι εγγυώνται αυθεντικά προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση. Βρείτε το πλησιέστερο σημείο πώλησης στη σελίδα Δίκτυο Πωλήσεων Infolex.
Τα γνήσια αναλώσιμα Lexmark είναι διαθέσιμα σε καταστήματα λιανικής, αλυσίδες καταστημάτων και αξιόπιστα online καταστήματα. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για να βρείτε εξουσιοδοτημένα σημεία πώλησης ή επιλέξτε έναν από τους συνεργαζόμενους μεταπωλητές για άμεση εξυπηρέτηση και αυθεντικά προϊόντα.
Η Infolex δεν προσφέρει υπηρεσίες επαναγέμισης, καθώς τα γνήσια toner της Lexmark είναι σχεδιασμένα για μια μόνο χρήση, για να εξασφαλίζεται η καλύτερη ποιότητα εκτύπωσης και η υψηλότερη απόδοση του εκτυπωτή. Μετά τη χρήση, όλα τα μέρη του toner αποσυναρμολογούνται και ανακυκλώνονται, συμβάλλοντας στη βιώσιμη διαχείριση πόρων και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ναι, επιστρέφοντας τα άδεια αναλώσιμα, συμβάλλετε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τη δημιουργία τοξικών αποβλήτων και υποστηρίζοντας μια πιο βιώσιμη διαχείριση πόρων. Η διαδικασία αυτή μειώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και προάγει τη βιωσιμότητα.
Το Lexmark Cartridge Collection Program (LCCP) είναι μια πρωτοβουλία ανακύκλωσης που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς με εγκατεστημένη βάση εκτυπωτών και πολυμηχανημάτων Lexmark να επιστρέφουν τα άδεια toner για ασφαλή και οικολογική διαχείριση. Το πρόγραμμα καλύπτει τη συλλογή, αποστολή και αποσυναρμολόγηση των cartridges, διασφαλίζοντας την ανακύκλωση κάθε συστατικού. Με τη συμμετοχή σας στο LCCP συμβάλλετε στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική προστασία.
Η χρήση συμβατών ή επαναγεμιζόμενων αναλώσιμων μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα των εκτυπώσεων και τη διάρκεια ζωής του εκτυπωτή. Επίσης, τα συμβατά αναλώσιμα συχνά εκτυπώνουν λιγότερες σελίδες, παρουσιάζουν δε διαρροή γραφίτη και ενδέχεται να προκαλέσουν τεχνικά προβλήματα στον εξοπλισμό σας. Η Lexmark συνιστά τη χρήση μόνο γνήσιων αναλώσιμων για βέλτιστη απόδοση και αξιοπιστία στην εκτύπωση.
Στους κωδικούς των αναλώσιμων Lexmark, τα προϊόντα που καταλήγουν σε «0» είναι σχεδιασμένα για οικιακή ή προσωπική χρήση, ενώ εκείνα που καταλήγουν σε «Ε» απευθύνονται σε επαγγελματική και αυξημένη χρήση. Τα αναλώσιμα «Ε» συνοδεύονται συχνά από υποστήριξη και συμβόλαια για επιχειρήσεις ή δημόσιους οργανισμούς, προσφέροντας εξειδικευμένες δυνατότητες.
Η διακύμανση των τιμών σε ιστότοπους σύγκρισης, όπως το Skroutz, μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως τη διαθεσιμότητα, τη ζήτηση ή την πολιτική τιμολόγησης των καταστημάτων. Συνιστούμε να επιλέγετε πάντα γνήσια αναλώσιμα από τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες μας, οι οποίοι διασφαλίζουν την ποιότητα της εκτύπωσης και τη βέλτιστη χρήση του εκτυπωτικού εξοπλισμού σας μέσω των αυθεντικών προϊόντων.
Στην ιστοσελίδα μας, οι τιμές των ανταλλακτικών εμφανίζονται με και χωρίς ΦΠΑ ανάλογα με τον τρόπο που συνδέεστε. Αν συνδεθείτε με τους κωδικούς σας, θα δείτε την τιμή του ανταλλακτικού με την έκπτωσή σας, χωρίς ΦΠΑ. Αν δεν έχετε συνδεθεί και κάνετε αναζήτηση ως επισκέπτης, θα δείτε την τελική τιμή του ανταλλακτικού χωρίς έκπτωση και χωρίς ΦΠΑ.
Ναι, τα γνήσια αναλώσιμα της Lexmark συνοδεύονται από εγγύηση που διαρκεί δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Αυτή η εγγύηση καλύπτει ελαττώματα στα υλικά και τη συναρμολόγηση και εξασφαλίζει την αντικατάσταση ή επισκευή, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις. Σημειώστε ότι η χρήση μη γνήσιων ή τροποποιημένων αναλωσίμων ενδέχεται να ακυρώσει την εγγύηση του εκτυπωτή. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs, οπού θα βρείτε τους όρους των εγγυήσεων.
Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να βρείτε το κατάλληλο αναλώσιμο για τον εκτυπωτή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα Αναζήτηση Ανταλλακτικού στην ιστοσελίδα μας, όπου αναζητώντας με βάση τον αριθμό μοντέλου θα λάβετε ακριβείς πληροφορίες.
Τεχνική Υποστήριξη
Το ωράριο εξυπηρέτησης του service της Infolex και των συνεργατών της ποικίλλει ανά τοποθεσία. Παρακαλούμε, δείτε τις λεπτομέρειες ανά περιοχή:
- Infolex (Αθήνα)
Τηλεφωνική Υποστήριξη: Δευτέρα – Παρασκευή, 8:30 – 16:30
Παραλαβή και Παράδοση Μηχανημάτων στο Service: Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 15:00 - MEGATECH – “Καραχρήστος Αποστολίδης Ο.Ε.” (Θεσσαλονίκη)
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 16:00 - PLANET – “Γεώργιος Χατζηδάκης” (Ηράκλειο Κρήτης)
Δευτέρα και Τετάρτη: 9:00 – 15:00
Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή: 9:00 – 14:30 και 17:30 – 20:30
Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες service της Infolex, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να επισκεφτείτε τη σελίδα Δίκτυο Service Infolex.
Η Infolex διαθέτει επίσημα εξουσιοδοτημένα κέντρα service σε στρατηγικά σημεία για την άμεση εξυπηρέτηση πελατών σε όλη την Ελλάδα. Τα κέντρα μας εξυπηρετούν με άριστη τεχνική κατάρτιση και είναι πλήρως εξοπλισμένα για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε θέματος που αφορά στα προϊόντα Lexmark.
Κεντρική Υπηρεσία Infolex:
Διεύθυνση: Ελαιώνων 51-53, 153 51 Παλλήνη Αττικής
Τηλέφωνο: 210 6722230
Fax: 210 6722337
Email: service@infolex.gr
Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Service:
Megatech – “Καραχρήστος Αποστολίδης Ο.Ε.”
Διεύθυνση: Γιαννιτσών 54, 546 29 Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 521 701
Fax: 2310 521 374
Email: support@megatech.gr
PLANET IT – “Γεώργιος Χατζηδάκης”
Διεύθυνση: Λ. Εθνικής Αντιστάσεως 9, 71 306 Ηράκλειο Κρήτης
Τηλέφωνο: 2815 100 100
Fax: 2815 100 101
Email: info@planetit.gr
Για πλήρη λίστα εξουσιοδοτημένων συνεργατών και περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Δίκτυο Service Infolex.
Για να πραγματοποιήσετε σάρωση μέσω υπολογιστή με Windows, βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε εγκαταστήσει το κατάλληλο λογισμικό για τον εκτυπωτή σας. Μπορείτε να κατεβάσετε το απαραίτητο πρόγραμμα σάρωσης ή drivers από τη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex, όπου θα βρείτε όλες οδηγίες για τις ενημερωμένες εκδόσεις λογισμικού και οδηγίες εγκατάστασης για το μοντέλο σας.
Προτείνονται οι ακόλουθοί δύο τρόποι σάρωσης:
- Χρησιμοποιώντας το Printer Common Utilities Package (Scan Center)
- Σάρωση με δημιουργία προφίλ από τη σελίδα Web του εκτυπωτή αποστέλλοντας email στο service@infolex.gr για οδηγίες.
Η σάρωση σε συσκευές MacOS γίνεται εύκολη με το εργαλείο Καταγραφή Εικόνας (Image Capture), το οποίο υπάρχει προεγκατεστημένο στους υπολογιστές Apple.
Για να το χρησιμοποιήσετε:
- Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής είναι εγκατεστημένος και συνδεδεμένος.
- Ανοίξτε το Καταγραφή Εικόνας (Image Capture) από το φάκελο “Εφαρμογές”.
- Επιλέξτε τον εκτυπωτή σας από τη λίστα συσκευών και προσαρμόστε τις επιλογές σάρωσης.
Αυτός ο εύχρηστος τρόπος σάρωσης είναι ιδανικός για MacOS, χωρίς να απαιτείται πρόσθετο λογισμικό. Για περισσότερες πληροφορίες ή οδηγίες εγκατάστασης, ανατρέξτε σελίδα Τεχνική Υποστήριξη.
Για να συνδέσετε τον εκτυπωτή Lexmark σε υπολογιστή με MacOS, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής σας είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο (ενσύρματο ή ασύρματο).
- Μεταβείτε στη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex και αναζητήστε το κατάλληλο λογισμικό για την έκδοση του MacOS σας και το μοντέλο του εκτυπωτή.
- Κατεβάστε και εγκαταστήστε το λογισμικό του εκτυπωτή για MacOS, σύμφωνα με τις οδηγίες στη σελίδα λήψεων.
Με την εγκατάσταση, ο εκτυπωτής σας θα είναι έτοιμος προς χρήση στο MacOS σας, διασφαλίζοντας πλήρη συμβατότητα και λειτουργικότητα.
Για να αλλάξετε τη διεύθυνση IP του εκτυπωτή σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα μέσω του πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή:
- Επιλέξτε το εργαλείο Ρυθμίσεις (για εκτυπωτές με οθόνη αφής).
- Μεταβείτε στο μενού Δίκτυο/Θύρες > Ethernet > IPv4 > Ρύθμιση Στατικής Διεύθυνσης IP.
- Πληκτρολογήστε τη νέα διεύθυνση IP που επιθυμείτε.
- Επιλέξτε Αποθήκευση για να επιβεβαιώσετε τη νέα διεύθυνση IP.
Η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή και ισχύει άμεσα για τη σύνδεση του εκτυπωτή στο δίκτυο.
Για να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε τον κατάλληλο οδηγό εκτύπωσης για το μοντέλο του εκτυπωτή και το λειτουργικό σας σύστημα, επισκεφθείτε τη σελίδα Κέντρο Λήψεων της Infolex. Αναζητήστε το μοντέλο του εκτυπωτή σας, επιλέξτε το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε και κατεβάστε τον σχετικό οδηγό. Αφού ολοκληρωθεί η λήψη, ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στην οθόνη.
Όταν ο εκτυπωτής σας εμφανίζει το μήνυμα “REPLACE IMAGING UNIT”, αυτό σημαίνει ότι η μονάδα απεικόνισης (Imaging unit) έχει φτάσει στο τέλος της διάρκειας ζωής της και πρέπει να αντικατασταθεί για να εξασφαλιστεί η συνεχής ποιότητα εκτύπωσης. Για να αποκτήσετε το νέο κιτ, επικοινωνήστε με έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας.
Για να συνδέσετε τον εκτυπωτή σας σε δίκτυο WiFi, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα μέσω του πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή:
- Επιλέξτε το εικονίδιο με το εργαλείο (Ρυθμίσεις) για εκτυπωτές με οθόνη αφής.
- Περιηγηθείτε στο μενού Δίκτυο/θύρες > Ασύρματη σύνδεση > Ρύθμιση στην οθόνη του εκτυπωτή.
- Επιλέξτε Επιλογή δικτύου και αφήστε τον εκτυπωτή να αναζητήσει διαθέσιμα δίκτυα.
- Όταν εμφανιστεί το ασύρματο δίκτυό σας, επιλέξτε το και εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασης χρησιμοποιώντας τα βελάκια ή το αλφαριθμητικό πληκτρολόγιο, εφόσον ο εκτυπωτής σας το διαθέτει.
Μετά τη σύνδεση, ο εκτυπωτής σας θα είναι έτοιμος για ασύρματη χρήση.
Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό ή το PIN που ορίσατε κατά την αρχική ρύθμιση του εκτυπωτή σας, μπορείτε να επαναφέρετε τον εκτυπωτή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Η διαδικασία είναι η εξής:
- Πρόσβαση στις Ρυθμίσεις: Από τον πίνακα ελέγχου του εκτυπωτή, επιλέξτε το εικονίδιο εργαλείου (Ρυθμίσεις), εφόσον ο εκτυπωτής διαθέτει οθόνη αφής ή μπουτόν με το κλειδί.
- Επαναφορά Μνήμης: Πλοηγηθείτε στο μενού Συσκευή > Συντήρηση > Διαγραφή εκτός λειτουργίας ή Διαγραφή μνήμης εκτυπωτή (αναλόγως του μοντέλου σας).
- Επαναφορά στις Εργοστασιακές Ρυθμίσεις: Επιλέξτε Καθαρισμός όλων των πληροφοριών στη μόνιμη μνήμη και κατόπιν πατήστε Έναρξη αρχικού οδηγού ρύθμισης. Έπειτα, επιλέξτε Εκκίνηση.
Με την ολοκλήρωση της επαναφοράς, ο εκτυπωτής επιστρέφει στην εργοστασιακή του κατάσταση. Κατά τη διάρκεια της αρχικής ρύθμισης, μπορείτε να παραλείψετε (επιλέγοντας Παράβλεψη) το βήμα ρύθμισης PIN ή κωδικού πρόσβασης, αν επιθυμείτε.
Ναι, μπορείτε να συνδέσετε πολλαπλές συσκευές στον εκτυπωτή σας εάν είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο, είτε μέσω ενσύρματης (Ethernet) είτε μέσω ασύρματης σύνδεσης (Wi-Fi). Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση του εκτυπωτή από πολλαπλούς χρήστες και βελτιώνει την πρόσβαση στον εκτυπωτή από οποιαδήποτε συσκευή στο ίδιο δίκτυο. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχει εγκατασταθεί ο driver σε κάθε τερματικό.
Για να διαπιστώσετε ποια λειτουργικά συστήματα είναι συμβατά με τον εκτυπωτή σας:
- Μεταβείτε στον ιστότοπο της Lexmark.
- Στο πεδίο αναζήτησης στο άνω μέρος της σελίδας, εισάγετε το μοντέλο του εκτυπωτή σας και επιλέξτε τον από τη λίστα αποτελεσμάτων.
- Στην ενότητα Προδιαγραφές, αναζητήστε τα Υποστηριζόμενα Λειτουργικά Συστήματα για να δείτε τις διαθέσιμες επιλογές.
Αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να επιβεβαιώσετε τη συμβατότητα της συσκευής σας με το λειτουργικό σας σύστημα και να βρείτε τυχόν πρόσθετους οδηγούς που μπορεί να απαιτούνται.
Για να πραγματοποιήσετε αναβάθμιση στο υλικολογισμικό του εκτυπωτή σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Συνδεθείτε σε Δίκτυο: Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής σας είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο.
- Εντοπίστε τη Διεύθυνση IP: Στην οθόνη του εκτυπωτή, βρείτε την IP διεύθυνση (π.χ., 192.168.1.5).
- Πλοηγηθείτε στο Διαχειριστικό Περιβάλλον: Σε έναν περιηγητή, εισαγάγετε τη διεύθυνση IP του εκτυπωτή για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα διαχείρισής του.
- Προχωρήστε στην Ενημέρωση:
- Μεταβείτε στο μενού Συσκευή > Ενημέρωση Υλικολογισμικού.
- Επιλέξτε την επιλογή Έλεγχος για Ενημερώσεις.
- Εκτελέστε την Αναβάθμιση: Εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση, θα εμφανιστεί αναδυόμενο παράθυρο. Επιλέξτε Συμφωνώ και πατήστε Έναρξη Αναβάθμισης.
Σημαντικό: Μην απενεργοποιήσετε τον εκτυπωτή κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης για να αποφύγετε πιθανές δυσλειτουργίες.
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, ο εκτυπωτής σας θα λειτουργεί με την πιο πρόσφατη και ασφαλή έκδοση υλικολογισμικού, βελτιώνοντας την απόδοση και τη σταθερότητά του.
Όχι, δεν είναι απαραίτητο να μεταφέρετε τον εκτυπωτή στις εγκαταστάσεις μας. Για περιοχές στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο Κρήτης υπάρχει η δυνατότητα επίσκεψης τεχνικού στον χώρο σας, προσφέροντας έτσι ευκολία και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, χωρίς να απαιτείται μετακίνηση του εκτυπωτή.
Ναι, διαθέτουμε εξουσιοδοτημένα κέντρα τεχνικής υποστήριξης σε βασικές περιοχές για να καλύψουμε τις ανάγκες σας. Για να βρείτε το πλησιέστερο κέντρο τεχνικής υποστήριξης, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα Δίκτυο Τεχνικής Υποστήριξης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το στάδιο επισκευής του εκτυπωτή σας μέσω της ιστοσελίδας μας. Για άμεση πρόσβαση, επισκεφθείτε τη σελίδα Έλεγχος Κατάστασης Βλάβης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα customer service ή το τεχνικό τμήμα για ενημέρωση, ενώ θα ειδοποιηθείτε και μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή.
Για να διατηρήσετε την απόδοση του εκτυπωτή σας στο βέλτιστο επίπεδο, συνιστούμε τα εξής:
- Χρησιμοποιείτε πάντα γνήσια αναλώσιμα και εξαρτήματα.
- Ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης του κατασκευαστή και χρησιμοποιείτε τα συνιστώμενα maintenance kits.
- Καθαρίζετε τακτικά τον εκτυπωτή για την αποφυγή συσσώρευσης σκόνης ή υπολειμμάτων, που μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα εκτύπωσης.
Η Infolex προσφέρει επίσης προγράμματα τακτικής συντήρησης και ελέγχου, τα οποία μπορείτε να μάθετε αναλυτικά στη σελίδα Τεχνική Υποστήριξη. Επίσης, μπορείτε να βρείτε χρήσιμες συμβουλές και οδηγίες μέσα από τη σελίδα μας Συμβουλές και Tutorials.
Μην ανησυχείτε, η εγκατάσταση είναι απλή! Με το διαδραστικό οδηγό και τα εκπαιδευτικά βίντεο που παρέχουμε, μπορείτε να έχετε το προϊόν σας λειτουργικό και έτοιμο προς χρήση σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα κι αν δεν έχετε εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, θα βρείτε τη διαδικασία γρήγορη, κατανοητή και απλή.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, η άρτια καταρτισμένη ομάδα τεχνικών της Infolex, αλλά και τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα ανά την Ελλάδα, είναι εδώ για να το επιλύσουν άμεσα. Μέλημά μας να επιστρέψετε στην κανονική ροή εργασιών σας το συντομότερο δυνατόν.
Με το πρόγραμμα επιστροφής αναλώσιμων της Lexmark μπορείτε να επιστρέψετε τα χρησιμοποιημένα toners, καθώς και τα άλλα αναλώσιμα με απλό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Εμείς αναλαμβάνουμε την ανακύκλωσή τους, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων και στην προστασία του περιβάλλοντος. Το καλύτερο; Είναι εύκολο και δωρεάν! Δείτε περισσότερα εδώ.
Εγγυήσεις & Επεκτάσεις εγγύησης
Ναι, μπορείτε να επεκτείνετε την εγγύηση της συσκευής σας που δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα promo 4ετίας, με την αγορά του κατάλληλου Service Pack. Αυτό σας επιτρέπει να απολαμβάνετε εκτεταμένη τεχνική υποστήριξη και κάλυψη για τη συσκευή σας, ώστε να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη λειτουργία της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs.
Ναι, αν η εγγύηση της συσκευής σας έχει λήξει, μπορείτε να αποκτήσετε επιπλέον κάλυψη με την αγορά του κατάλληλου Service Pack, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευή θα περάσει τεχνικό έλεγχο και θα κριθεί λειτουργική. Το Service Pack προσφέρει πρόσθετη υποστήριξη και προστασία, διασφαλίζοντας τη συνεχή και αξιόπιστη χρήση της συσκευής σας. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs.
Ναι, τα γνήσια αναλώσιμα της Lexmark συνοδεύονται από εγγύηση που διαρκεί δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Αυτή η εγγύηση καλύπτει ελαττώματα στα υλικά και τη συναρμολόγηση και εξασφαλίζει την αντικατάσταση ή επισκευή, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις. Σημειώστε ότι η χρήση μη γνήσιων ή τροποποιημένων αναλωσίμων ενδέχεται να ακυρώσει την εγγύηση του εκτυπωτή. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs, οπού θα βρείτε τους όρους των εγγυήσεων.
Η εγγύηση για τους εκτυπωτές και πολυμηχανήματα Lexmark καλύπτει περίοδο ενός (1) έτους από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση διασφαλίζει ότι το προϊόν ανταποκρίνεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά και είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα κατασκευής, καλύπτοντας επισκευές ή αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων. Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με επέκταση εγγύησης μέσω service packs, ανατρέξτε στη σελίδα Εγγυήσεις, Επέκταση Εγγύησης & Service Packs, οπού θα βρείτε τους όρους των εγγυήσεων.
Μετά από κάθε επισκευή, προσφέρουμε εξάμηνη εγγύηση που καλύπτει τόσο την εργασία όσο και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν στον εκτυπωτή για τη συγκεκριμένη επισκευή που έχει γίνει. Η εγγύηση αυτή συνοδεύει την άριστη ποιότητα των εργασιών της επισκευής και των γνήσιων ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν.
Η εγγύηση της Lexmark καλύπτει τις συσκευές σας για αρκετά χρόνια, προσφέροντάς σας τη σιγουριά ότι, αν συμβεί κάτι απρόοπτο, θα είμαστε δίπλα σας. Καλύπτουμε την άμεση επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η συσκευή σας θα λειτουργεί πάντα άψογα. Είναι σαν να έχετε πάντα έναν τεχνικό δίπλα σας, ώστε όλα να λειτουργούν άψογα και οι εργασίες να προχωρούν χωρίς την παραμικρή διακοπή. Απαραίτητη προϋπόθεση η χρήση αυθεντικών αναλωσίμων και η προβλεπόμενη χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.